top of page
Header
הלמן לוגיסטיקה בינ"ל (ישראל)
פרטים נוספים

למידע נוסף צרו קשר בטלפון 03-568-8777 או בכתובת הדואר האלקטרוני Sales@Hellmann.co.il

איש הקשר

תפקיד

תפקיד

הלמן לוגיסטיקה בינ"ל (ישראל)

הלמן לוגיסטיקה בינלאומית (ישראל) הינה הנציגות הבלעדית בישראל של ענקית הלוגיסטיקה - "Hellmann Worldwide Logistics" שנוסדה בשנת 1871 בעיר "אוסנבריק" שבגרמניה. 

החברה הבינלאומית מונה 19500 עובדים ברחבי העולם ופרוסה ב-162 מדינות עם 437 סניפים.

הלמן העולמית מציעה פריסה בינלאומית רחבה, מערך שירותים לוגיסטיים נרחב ומתקדם הכולל בין היתר חטיבות פעילות (Verticals) מגוונות כגון: פארמה, טקסטיל, תעשיית הרכב, ההיי-טק ועוד.

 

המותג "הלמן ישראל" הינו השם המסחרי של חברת "פלטרנספורט". 

"פלטרנספורט" הינה חברה בבעלות פרטית המעניקה שירותי עמילות מכס ושילוח בינ"ל ונמנית בין החברות הוותיקות בענף.

 

חברת "פלטרנספורט" נוסדה בשנת 1947 ולימים נרכשה ע"י המשפחות שריג ומוגרבי והפכה עם השנים לחברת שילוח בינלאומי וסוכנות מכס מן המוכרות ומובילות בישראל.

בהלמן ישראל אנו מספקים ליבואנים וליצואנים את כל השירותים בשרשרת הלוגיסטיקה כגון: הובלה ימית, אווירית ויבשתית מתוך ומחוץ לישראל, הפצה ולוגיסטיקה בחו"ל ( מטעני "דרופ" – שילוחים בין מדינות), שרותי עמילות מכס, שרותי לוגיסטיקה פנים ארציים ושרותי ביטוח מטענים.

כיום הלמן ישראל מעסיקה כ-100 עובדים הפרוסים בסניפים הממוקמים במסופי הים, האוויר והיבשה של ישראל. העובדים בעלי תודעת שירות גבוהה ומקפידים על מתן שירות אישי, איכותי ומקצועני ללקוחות החברה. החברה דואגת להעביר את עובדיה הדרכות, קורסים וסדנאות אשר מטרתם להעשיר את הידע והיכולות האישיות של עובדיה.

 

הלמן ישראל חרטה על דגלה את עקרונות חיסכון האנרגיה ושמירה על הסביבה תוך קידום אמצעים טכנולוגים ועבודה ללא נייר (Paper Less).

הלמן ישראל מוסמכת אישור גורם כלכלי מאושר (AEO) ומחזיקה בתו התקן המחמיר ISO 9001-2015.

הלמן לוגיסטיקה בינ"ל (ישראל)
bottom of page