top of page
Header
תעשיית ההיי-טק
פרטים נוספים

כל המידע, לאורך כל שרשרת הלוגיסטיקה, מרגע קבלת ההזמנה ועד להגעת המשלוח לארץ מצוי במערכת מעקב המשלוחים באינטרנט ובאפליקציה (יישומון) Unifreight Mobile הנגישים ללקוחותינו 24 שעות ביממה.

איש הקשר
מחלקת מכירות ושיווק עורפי
מחלקת מכירות ושיווק עורפי

שיווק עורפי

03-5688777

מחלקת מכירות ושיווק עורפי

תפקיד

תעשיית ההיי-טק

תעשיית הטכנולוגיה העילית (היי-טק) הינה תעשייה ייחודית הדורשת התאמה וגמישות לצרכי הלקוחות.

 

אנשי המקצוע שלנו אמונים על טיפול מקצועי לתעשיה זו בין אם מדובר בשינוע מכונות מורכבות, חומרי גלם לפסי ייצור, חלקי חילוף ואף מטעני חומ"ס (חומרים מסוכנים) המשמשים בתעשיה זו בין אם זה באוויר, בים או ביבשה.

 

בתעשיה זו לעיתים קיים הצורך בשירותי לוגיסטיקה צד ג' (Drop Shipments) ובזכות הרשת הגלובאלית של Hellmann Worldwide Logistics הפרוסה במעל 150 מדינות בעולם, נוכל לאפשר ללקוחותינו תפוצה רחבה, שליטה ומעקב במשלוח – מהאיסוף במדינה אחת – ועד מסירתו בארץ היעד.

אנו מודעים לצורך האספקה המידית ונוכל להציע שירותי שילוח אקספרס ושירות הובלה בינ"ל Door to door כדי להבטיח אספקה מידית שתאפשר לכם לתת שירות מהיר ללקוחותיכם.

בנוסף לזאת, נוכל להציע את שירות Night Star Express המאפשר הפצה פנים אירופאית בן-לילה לייעדים נבחרים ואף יצירת קו חלוקה לייעדים אלו.

בתחום עמילות המכס אנשי המקצוע שלנו מכירים את צרכי שוק זה על בוריו. אנו נדע לסווג את הטובין כנדרש, נטפל בקבלת האישורים המתאימים ונעניק שירותי ייעוץ וליווי מקצועי עוד בטרם היבוא.

בתחום הטכנולוגי אנו נדע לתמוך בהתממשקות בין המערכות השונות שלנו ושלכם לצורך פישוט תהליכי היבוא וייעול התהליכים הלוגיסטיים.

תעשיית ההיי-טק
bottom of page